13.03.2020
3454
NonFoodMaster-2020
На VIІІ Щорічній Практичній Конференції NonFoodMaster-2020 лідер компанії “Центр Бізнес-Технологій” виступив з доповіддю “Як покращити точність та швидкість реакції в ланцюгах постачання?”
Андрій Печерських, лідер групи компаній ТОВ «Центр Бізнес-Технологій», розповів, як покращити точність та швидкість реакції у ланцюгах поставок? Спікер зазначив, що в ланцюжку поставок слід прагнути покращення точності управління. Цього можна досягти завдяки використанню інструментів планування.
Одним із інструментів є інноваційний програмний комплекс BAS ERP.
Андрій перерахував основні особливості комплексу:
– BAS ERP охоплює основні контури управління та обліку.
– дозволяє організувати єдину інформаційну систему для управління різними аспектами діяльності підприємства.
– комплекс призначений для автоматизації діяльності великих підприємств із технічно складним виробництвом із великою кількістю робочих місць.
BAS ERP охоплює багато функцій, серед яких:
– фінансовий менеджмент;
– підсистема бюджетування;
– показники діяльності
– моніторинг та аналіз;
– бухгалтерський та податковий облік;
– управління персоналом та зарплата;
– підсистема керування виробництвом;
– управління витратами та розрахунок собівартості;
– управління ремонтами;
– підсистема підтримки процесу продажу;
– система побудови взаємин із клієнтами;
– робота із закупівлями;
– ведення складу та запасів.
Автоматизовані технології дозволяють прогнозувати зміну попиту на основі детального аналізу вхідних даних.
Андрій Печерських навів у приклад набір факторів, які можна врахувати та досліджувати:
– представленість на ринку (нумерична та виважена дистрибуція);
– сезонний чи періодичний попит;
– внутрішній канібалізм продуктів;
– життєвий цикл товару;
– ціна товару;
вартість конкурентів;
– реклама активність;
– погодні умови;
– масові заходи, свята.
Прогнозування маркетингових активностей, за словами спікера, дозволяє передбачати попит на вашу продукцію, оцінювати ефективність маркетингових активностей, а також навчатися та планувати найефективніші маркетингові стратегії.
Джерело: https://trademaster.ua/ryinki_food/313123