Рішення “BAS Громадське харчування” призначене для автоматизації бухгалтерського та налогового обліку діяльності ресторанів, кафе, підрозділів громадського харчування готельних комплексів, виробничих та кондитерських цехів та інших підприємств громадського харчування.
- Опис
- Додаткові ліцензії
- Ліцензії на платформу
- Підтримка ІТС
- ІТС галузевий
Рішення надає реальну допомогу у виконанні багатьох функцій, що виконуються різними працівниками підприємства громадського харчування – технологами, кухарями, завідувачами виробництвом, калькуляторами, комірниками, бухгалтерами, що відповідають за різні ділянки обліку.
Прикладне рішення “BAS Громадське харчування” розроблено на базі програми “BAS Бухгалтерія” і містить всю функціональність цього продукту.
“BAS Громадське харчування” автоматизує наступну галузеву специфіку:
Рецептури
Ведення номенклатурного довідника з відображенням всієї необхідної інформації щодо товарів, матеріалів, напівфабрикатів, страв. Передбачено можливість враховувати: сезонні відсотки, взаємозаміни, хіміко-енергетичні характеристики, калорійність та харчову цінність.
Використання механізму сезонних коефіцієнтів дозволяє врахувати “плаваючий” відсоток холодної обробки інгредієнта в залежності від сезону. Немає необхідності щоразу заводити нову рецептуру.
Калькуляції/технологічні карти
- Ведення списку рецептур, складання калькуляцій (Технологічних карт). Підтримуються такі види господарських операцій, як приготування та оброблення.
У рецептурі можна задавати такі облікові показники: кількість інгредієнта брутто, відсоток втрат після холодної обробки, кількість інгредієнта нетто, відсоток втрат після гарячої обробки, кількість інгредієнта вихід.
Крім того, в рецептурі страви можна максимально детально описати технологію приготування і вказати різні органолептичні показники (зовнішній вигляд, колір, консистенція, смак, запах).
Для розрахунку хіміко-енергетичних характеристик страви реалізовано можливість вказівки втрат при обробці сировини для шкірного інгредієнта.
- Використання декількох рецептур напівфабрикатів та страв з можливістю вибору потрібної в момент приготування. Для складних рецептур реалізований механізм обліку “страва в страві” з необмеженою кількістю рівнів вкладеності.
Багаторівневість рецептур дозволяє врахувати всі, навіть найскладніші, процеси виробництва страв та напівфабрикатів на підприємстві.
Аналоги
Ведення списку взаємозамінних продуктів та його автоматичне використання при списанні у виробництво та формуванні калькуляційних карток.
Аналоги суттєво спрощують процес правильного обліку залишків інгредієнтів. Завжди є можливість при нестачі основного продукту вказати список його замінників. В цьому випадку при оформленні випуску продукції заміна відбудеться автоматично, додаткових дій зі сторони користувачів системи не потрібно.
Спеції
У рішенні розроблений особливий режим обліку продуктів, витрата яких у перерахунку на одну порцію надзвичайно мала. До таких продуктів можна віднести, наприклад, спеції, сіль, сахар. Щоб уникнути помилки округлення при оформленні приготування страв, ці продукти не списуються, а накопичуються у спеціальному реєстрі “Спеції”.
Автоматична розкладка на інгредієнти під час інвентаризації
При проведенні інвентаризації враховано специфіку підприємств громадського харчування, що значно прискорить перерахунок складу. У процесі інвентаризації напівфабрикати, виробництво яких не було відображено у системі, можуть бути автоматично розкладені на інгредієнти.
Модифікатори
У програмі підтримується робота з модифікаторами. Для страв можна додавати модифікатори, які увійдуть до складу виробництва. Надалі це дозволить отримати інформацію з собівартості страв з урахуванням модифікаторів.
Контроль дотримання рецептур
Реалізовано звіт про недовкладенні складові приготовлених страв. Контроль дотримання рецептури під час виробництва дозволяє поліпшити якість страв, оптимізує використання продуктів і попереджає можливі зловживання з боку персоналу.
Обмін даними з фронт-офісом, завантаження продажу з “R-Keeper v.6”, “R-Keeper v.7”.
Початкові продажі зберігаються у системі у вигляді чеків, які чітко відповідають чеку продажу у касовій системі. Створення документів “Чеки громадського харчування” здійснюється після натискання на кнопку “Створити чеки громадського харчування”, яка розташована в нижній частині форми обробки Завантаження продажів з R-Keeper v.7. Якщо таблиця продажів при цьому не заповнена, то вона заповнюється за поточним установленим відбором (період і кас ККМ).
Після створення документів “Чеки громадського харчування” можуть бути отримані цільові документи.
- Рішення включає регламентовану звітність та галузеві уніфіковані друковані форми “ГХ”.
- Рішення включає потрібну аналітичну звітність для оцінки показників діяльності підприємства та прийняття рішень, зокрема для аналізу продажів.
Окрім самої програми, необхідно також придбати ліцензії на відповідну кількість користувачів, які будуть працювати в програмі. В даному розділі представлені всі наявні варіанти ліцензій для використання вказаної конфігурації.
Для використання даної конфігурації необхідно також придбати ліцензії на використання платформи.
1 користувацька ліцензія на платформу вже включена в комплект поставки.
ІТС – це найповніший інформаційний ресурс для людей, які працюють з програмами для автоматизації бізнесу – довідники, методики, посібники, консультації щодо використання програм та законодавства.
Придбання ІТС є обов’язковим при купівлі будь-якої програми для автоматизації бізнесу.
ІТС Галузевий призначений для супроводу користувачів певних галузевих і спеціалізованих рішень.
Прорахувати вартість
впровадження на
Вашому підприємстві.
Рекомендовані продукти
- Роздрібна торгівля
- FMCG
- Оптова торгівля та дистрибуція
- Професійні послуги
- Фінансовий сектор
- Державні та бюджетні заклади
- BAS
- Бухгалтерський облік
- Розрахунок заробітної плати
- Управління грошовими засобами
- Облік податків
-
Товар додано
в обране -
Товар додано для
порівняння