КОМПЛЕКСНА АВТОМАТИЗАЦІЯ БІЗНЕСУ

Інформаційні технології, що рухають бізнес вперед!

13.03.2020

3080

NonFoodMaster-2020

На VIІІ Щорічній Практичній Конференції NonFoodMaster-2020 лідер компанії “Центр Бізнес-Технологій” виступив з доповіддю “Як покращити точність та швидкість реакції в ланцюгах постачання?”

Андрій Печерських, лідер групи компаній ТОВ «Центр Бізнес-Технологій», розповів, як покращити точність та швидкість реакції у ланцюгах поставок? Спікер зазначив, що в ланцюжку поставок слід прагнути покращення точності управління. Цього можна досягти завдяки використанню інструментів планування.

Одним із інструментів є інноваційний програмний комплекс BAS ERP.

Андрій перерахував основні особливості комплексу:

– BAS ERP охоплює основні контури управління та обліку.

– дозволяє організувати єдину інформаційну систему для управління різними аспектами діяльності підприємства.

– комплекс призначений для автоматизації діяльності великих підприємств із технічно складним виробництвом із великою кількістю робочих місць.

BAS ERP охоплює багато функцій, серед яких:

– фінансовий менеджмент;

– підсистема бюджетування;

– показники діяльності

– моніторинг та аналіз;

– бухгалтерський та податковий облік;

– управління персоналом та зарплата;

– підсистема керування виробництвом;

– управління витратами та розрахунок собівартості;

– управління ремонтами;

– підсистема підтримки процесу продажу;

– система побудови взаємин із клієнтами;

– робота із закупівлями;

– ведення складу та запасів.

Автоматизовані технології дозволяють прогнозувати зміну попиту на основі детального аналізу вхідних даних.

Андрій Печерських навів у приклад набір факторів, які можна врахувати та досліджувати:

– представленість на ринку (нумерична та виважена дистрибуція);

– сезонний чи періодичний попит;

– внутрішній канібалізм продуктів;

– життєвий цикл товару;

– ціна товару;

вартість конкурентів;

– реклама активність;

– погодні умови;

– масові заходи, свята.

Прогнозування маркетингових активностей, за словами спікера, дозволяє передбачати попит на вашу продукцію, оцінювати ефективність маркетингових активностей, а також навчатися та планувати найефективніші маркетингові стратегії.

Джерело: https://trademaster.ua/ryinki_food/313123

Підписатись на розсилку новин
Дякуємо!
Ваша заявка прийнята .