ЦБТ: Управління корпорацією 1.3 - купить в Украине, цена на CBT
icons
Робимо бізнес успішніше
(044) 500-15-15
Киев
Skype
.
В кошику позицій  0  на сумму (грн)  0
Контакты
4 5
ЦБТ: Управління корпорацією 1.3

ЦБТ: Управління корпорацією 1.3

99 000 грн
Спільно
Розповісти друзям:

 


Конфігурація "ЦБТ:УПРАВЛІННЯ КОРПОРАЦІЄЮ" - продукт, що дозволяє побудувати єдину інформаційну систему для управління великими компаніями і різними видами бізнесу.

Ми розвиваємо "ЦБТ: Управління корпорацією", грунтуючись на досвіді впровадження західних ERP - систем і типових конфігурацій 1С. За основу взята конфігурація 1С:"Управління виробничим підприємством", ми зберігаємо і розвиваємо усі можливості базової конфігурації. При додаванні нових можливостей ми контролюємо цілісність рішення і прагнемо додавати тільки універсальні механізми, які не спотворюють, а доповнюють схему роботи продукту.

У основі нашого рішення лежить базовий принцип застосування єдиної конфігурації в усіх підрозділах підприємства. Програма спроектована таким чином, що може використовуватися службами продажів, складської і транспортної логістики, виробничими підрозділами, фінансово-обліковими центрами і видаленими філіями. Застосування універсальних механізмів дозволяє стандартизувати і уніфікувати схему роботи усіх підрозділів.

Підсистема підтримки розподілених баз даних і консолідації дозволяє побудувати цілісну інформаційну систему корпорації, в якій користувачі отримують оперативний доступ до інформації про усі процеси на будь-якому з підрозділів.

Широка область застосування і правильна побудова універсального рішення дозволяють продукту динамічно розвиватися і збирати в собі кращий досвід усіх наших клієнтів.

 

Підсистема "Корпоративні фінанси" дозволяє централізувати фінансові потоки підрозділів і спростити трансфертну політику між ними. Завдяки цій підсистемі можливо формувати укрупнену фінансову звітність усієї корпорації.

 

Підсистема "Консолідація" дозволяє акумулювати тільки змінені управлінські дані підрозділів в центральному фінансовому підрозділі, використовуючи укрупнену аналітику управлінського бухгалтерського обліку.

 

Підсистема "Управлінська бухгалтерія" реалізує можливість ведення подвійного запису за управлінськими даними і дозволяє формувати управлінський баланс як для усього підприємства, так і для внутрішніх центрів фінансової відповідальності.

 

У підсистемі "Розширене бюджетування" реалізовані механізми розподілу витратних статей проекту бюджету руху грошових коштів по формах і днях. Розроблена можливість формування уточненого бюджету і відображення коригування факту використання грошових коштів.

 

Підсистема "Розподілені бази даних" дозволяє використовувати гнучку схему налаштувань обміну між інформаційними базами з оптимізацією черги пакетів даних для передачі в регламентному режимі.

 

Підсистема "Складської логістики" надає механізми роботи з адресною схемою зберігання, враховуючи форм-фактор серій продукції, з резервуванням продукції на рівні осередків.

 

У підсистемі "Транспортна логістика" реалізована можливість формування маршрутів на доставку з визначенням оптимального шляху, розрахунку вартості перевезення. Також реалізований механізм диспетчеризації транспортних засобів при завантаженні і відвантаженні.

 

Підсистема "Управління завантаженням устаткування" дозволяє оптимально настроїти і контролювати завантаження виробничого устаткування з можливістю оперативної зміни план-графіка робіт.

 

Підсистема "Управління якістю" дозволяє контролювати якість продукції, виділяти в окремі групи, визначати прострочену продукцію, встановлювати обмеження на використання.

 

WEB- інтерфейс дозволяє здійснювати роботу в системі обліку за допомогою мережі Internet. Реалізована можливість формування замовлень покупців і формування бюджетних заявок.

 

Підсистема "Мобільної торгівлі через КПК" дозволяє працювати з даними облікової системи, використовуючи КПК. Реалізований контур збору замовлень покупця, аналізу доступних залишків продукції на складах, звіряння взаєморозрахунків.

 

У підсистемі "CRM" реалізована можливість контролю виконання і формування плану робіт з клієнтами, використовуючи різні шаблони дій.

Управління запасами, складська логістика


  • Реалізована система адресного зберігання номенклатури на складах. Кожен склад може містити необмежену кількість осередків зберігання з визначенням властивості палетності.
  • Реалізовано відображення кількісно-об'ємних характеристик, дати виробництва, критичного терміну і періоду переводу в "неліквід" для виробничої серії продукції.

image032_.jpg

  • Допрацьована можливість відключати/включати ознаки обліку по серіях і ведення ордерного обліку на складі.
  • Додана можливість вказувати пов'язаність складів. Якщо товар не буде знайдений на вказаному, то в замовленні буде запропонований пов'язаний.
  • Реалізовано закріплення осередків за організаціями власниками товару відповідно до оренди складських площ.
  • Ознака палетності осередків оптимізує процеси завантаження за швидкістю і якістю. При оформленні наказу на відвантаження відбувається автоматичний вибір осередків і серій до відвантаження. Якщо кількість номенклатурної позиції в замовленні кратна кількості на піддоні, відповідна кількість підбирається з осередків палетного зберігання. Кількість, що залишилася, підбирається з осередків комплектації.

image034_.jpg

  • Змінена схема документообігу і алгоритми проведення документів відвантаження з метою створення оптимального логістичного ланцюжка, розділення відповідальності працівників відділів продажів, складу і бухгалтерії, забезпечення можливості підбору складських аналітик, таких як серія або осередок, тільки в складських документах:
    • Реалізований режим витратного ордера "Наказ на відвантаження". При створенні документу вказуються серії (наприклад, партії продукції по датах виробництва) і осередки, з яких необхідно виконати відвантаження. При проведенні ордера товар з конкретних серій і осередків резервується.
    • Автоматизована обробка відвантаження замовлення з декількох складів.
    • Після комплектації вантажу у витратному ордері  вказуються дані про фактично відвантажений товар. Після затвердження витратного ордера можна створити документи реалізації  і податкові документи (Товарні накладні, ТТН, Податкові накладні та ін.).
  • Реалізований помічник формування складських і бухгалтерських документів для маршруту доставки з розширеними можливостями:
    • Підбірка замовлень на маршрут по тоннажу, даті, номеру на маршруті
    • Можливість вибору складу завантаження
    • Колірна візуалізація поточного стану замовлення - стан замовлення, кількість в замовленні, кількість в ордері, кількість в накладній. Якщо кількість по накладній не відповідає кількості в замовленні, виділяється червоним кольором.
    • Можливість пакетного створення усіх підпорядкованих документів: як складських (прибутковий, витратний ордер), так і бухгалтерських (витратна, прибуткова і податкова накладна, закриття замовлення)
    • Відображення усіх підпорядкованих документів замовлення в одному інтерфейсі
    • Можливість маніпуляцій над документами в одному інтерфейсі (проведення, видалення, затвердження, розміщення)
    • Можливість друку пакету документів як на маршрут, так і на замовлення (Наказ на відвантаження, Інформаційний листок водія, Посвідчення якостей, Сертифікати, ТТН, Приймальний Акт та ін.)

image036_.jpg

  • Реалізована можливість формування звіту по залишках з документу Витратний ордер на товар з деталізацією по серіях, осередках, палетності та можливість прямої вказівки осередку і серії для оброблюваної позиції товару.

image038_.jpg

  • Реалізовано налаштування кількості розрядів в дробовій частині для кількісних полів в документах.
  • Реалізована можливість ведення наскрізного обліку собівартості по методу FIFO серій номенклатури, що дозволяє зменшити вплив внутрішньовидової пересортиці на отримання фінансового результату від списання собівартості.
  • Реалізована можливість відключення формування партій складськими ордерами, що дозволяє ізолювати складський документообіг від бухгалтерського.
  • Додана можливість використання схеми аналогів для пропозицій по замінах номенклатури в межах допустимих. Наприклад, "старий" на "новий дизайн" і тому подібне у момент підготовки відвантажувальних накладних і при реєстрації факту складання.
  • Реалізована оптимізація підбору товару для прискорення оборотності товару з найбільш ранніми термінами придатності і вивільнення не повністю завантажених осередків.
  • Для складів, що ведуть облік з палетними осередками, реалізовано створення наказу на розукоплектованість (і комплектацію) палет.
  • Автоматизоване формування наказів для поповнення зони "комплектації"
  • Добавлена обработка для заполнения документа Корректировка качества на основании критериев годности (просроченности или наличия сертификатов и удостоверений качества) по остаткам товаров.
  • Реализован новый документ «Перемещение между складами», который делает движения только в оперативном контуре и может требовать дальнейшей отфактуровки документом «Перемещение товаров». В документе реализован механизм двойного утверждения сдающей и принимающей стороной.
  • В накладных поступления от поставщика добавлена возможность оформлять акт разногласия, фиксировать расхождения цен поставщика или количества между утвержденными спецификациями и приходными накладными.
  • Реализована возможность запрета редактирования приходных ордеров на товары по сменам.
  • Реализован контроль цепочки заказ – командировка. Проверяется последовательность маршрут-заказ-реализация-командировка. Если все документы проведены и требуется корректировка, то  необходимо последовательно их откорректировать в обратном порядке.
  • Отчетность:
    • анализ загруженности товарных складов, емкости рядов (в поддонах), привязка емкости ячеек
    • анализ дефицита
    • анализ наполняемости рядов, возможность группировки ячеек в пределах одной серии
    • анализ сроков годности продукции с детализацией до серий и ячеек хранения.


ЦБТ: Управление корпорацией 1.3
99 000 грн

Відео
Документи
Инна, менеджер по продажам
Дата: 09.02.2015
Инна, менеджер по продажам
В СРМ есть возможность авторассылки писем и смс?

Щоб залишати коментарі потрібно авторизуватися.
Комплексная автоматизация ООО «Союз Украина»
Наименование организации: ООО «Союз Украина»
Населенный пункт: Киев
Отрасль: Сельское хозяйство
Общее число автоматизированных рабочих мест: 20
Відгуки
Комплексная автоматизация МП ООО «Фирма ЛИЯ» на базе системы «ЦБТ:Управление корпорацией»
Наименование организации: МЧП ООО "Фирма ЛИЯ"
Населенный пункт: Донецк
Отрасль: Розничная торговля
Общее число автоматизированных рабочих мест: 120
Команда проекта: Попов, Байсен, Выпасняк, Одарич
Відгуки
ОАО «Дружковский хлебозавод» выпекает хлеб при помощи «ЦБТ: Управление корпорацией»
Наименование организации: ГК «Хлебодар»
Населенный пункт: Дружковка (Донецкая обл.)
Отрасль: Производство
Общее число автоматизированных рабочих мест: 30
Відгуки
Автоматизация ЗАО «СЛАВОЛИЯ» на базе «ЦБТ:Управление корпорацией»
Наименование организации: ЗАО «Славолия»
Населенный пункт: Донецк
Общее число автоматизированных рабочих мест: 30
Команда проекта: Евдокимов, Выпасняк, Байсен
Відгуки
Автоматизация корпорации «Биосфера» на базе «Управління виробничим підприємством» и «ЦБТ: Управление корпорацией»
Наименование организации: Корпорация «Биосфера»
Населенный пункт: Днепропетровск
Отрасль: Производство
Общее число автоматизированных рабочих мест: 150
Команда проекта: Попов, Байсен, Выпасняк, Одарич
Відгуки


(0)
закрити

Контактна інформація

Пн - Пт   9 - 19
Сб - Вс   вихідний

Київ: (044) 500 15 15

MTC: (066) 500 15 15

КC: (067) 328 10 15

Life: (063) 200 15 15

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб ваше користування сайтом було зручнішим.
Дізнатися більше про файли cookie, в тому числі як їх відключити, ознайомтесь з Політикою використання cookies. Натискаючи ОК, ви погоджуєтесь з нею.