fbpx
КОМПЛЕКСНА АВТОМАТИЗАЦІЯ БІЗНЕСУ

Інформаційні технології, що рухають бізнес вперед!

Компанія “АВК”
Україна Компанія "АВК"

IDS Group

Один з лідерів Українського кондитерскього ринку. Входять до трійки найбільших кондитерських компаній України за обсягами виробництва та в топ-100 світових компаній. Продукція представлена в 56 країнах світу. Виробничі потужності АВК знаходяться в місті Дніпро. Продукція виготовляється на ультрасучасному високотехнологічному обладнанні.  Виробництво компанії сертифіковане за міжнародною системою менеджменту якості ISO 9000, ISO 22000. У 2017 році висока якість продукції підтверджена міжнародним стандартом IFS, який відкрив можливість продажу солодощів під брендом “АВК” в торговому просторі країн Європейського Союзу.

Сфера діяльності компанії:

Виробництво, Дистрибуція.

Торгові марки:

“Королівський Шарм”, “Труфальє”, “Труфель”, “Королівський Шедевр”, “Шоколадна ніч”, “KRESKO”,”Бам-Бук”, “Мажор”, “Жувіленд”, “Шоколад АВК”, “Гулівер”, “Хто сказав му?” та інші

Задача

Автоматизація дистрибуції;

Продукти, які впровадженно.

Є впровадження
CBT SCM Advanced Planning and Scheduling
Галузь
  • Транспорт, логістика, склад
  • FMCG
  • Фармацевтика
  • Виробництво
  • Оптова торгівля та дистрибуція
Лінія продуктів
  • Продукти CBT
Призначення
  • Планування
  • Управління поставками та запасами
  • Управління виробництвом (MES, APS)
Відкрити
Є впровадження
CBT SCM Distribution Requirements Planning
Галузь
  • Транспорт, логістика, склад
  • FMCG
  • Фармацевтика
  • Виробництво
  • Оптова торгівля та дистрибуція
Лінія продуктів
  • Продукти CBT
Призначення
  • Планування
  • Управління поставками та запасами
  • Управління виробництвом (MES, APS)
Відкрити
Є впровадження
CBT SCM Material Requirements Planning
Галузь
  • Транспорт, логістика, склад
  • FMCG
  • Фармацевтика
  • Виробництво
  • Оптова торгівля та дистрибуція
Лінія продуктів
  • Продукти CBT
Призначення
  • Планування
  • Управління поставками та запасами
  • Управління виробництвом (MES, APS)
Відкрити

Ділянки автоматизації:

Планування розподілу продукції

Виробниче планування

Планування закупівель сировини та матеріалів

К-сть автоматизованих роб. місць:

Автоматизовано 60 робочих місць

Залишились
питання?

Залиште свої контакти та отримайте
консультацію від спеціаліста.

    Скачайте наше повне портфоліо

    Отримайте можливість дізнатись більше інформації про наші впроваджені продукти.

    The implementation of the CBT SCM software solution has contributed to business growth, and the results have exceeded our expectations.
    The CBT planning tool reduced the operational planning cycle to 1-2 hours per day, allowing multiple iterations of adjustments per day instead of 2 times per week and only partial daily rescheduling; reduce the staff of planning managers from 8 people to 3 people.
    Daryna Sobol, Head of Supply Planning, Danone Ukraine
    Читати

    The SCM scheduling tool reduced the operational scheduling cycle to 1-2 hours per day, allowing several iterations of adjustments per day instead of 2 times a week earlier and only partial daily rescheduling; reduce the staff of planning managers from 8 people to 3 people; conduct in-depth analysis with fewer resources, and receive operational calculations instantly; reduce inventory levels by 30%!

    At the same time to increase the level of customer support by 2-3%, which is currently 96-98%; We were able to increase the freshness of products for shipment to customers by 33% and reduce the level of write-offs of expired products in warehouses by 17%; strengthen control over the correctness of the tasks of the automated system through automatic calculations, visual inspection of inventory levels, analysis of changes in plans and incoming data. The implementation of the CBT SCM software solution has contributed to the growth of the business, and the results have exceeded our expectations.

    Special algorithms have been developed for Danone Ukraine to take into account the specifics of production, storage and distribution of perishable, as well as shelf life management. Under these conditions, the response time to changes in needs or production plans may not be calculated in days or weeks to manage replenishment.

    The SCM scheduling tool reduced the operational scheduling cycle to 1-2 hours per day, allowing several iterations of adjustments per day instead of 2 times a week earlier and only partial daily rescheduling; reduce the staff of planning managers from 8 people to 3 people; conduct in-depth analysis with fewer resources, and receive operational calculations instantly; reduce inventory levels by 30%!

    At the same time to increase the level of customer support by 2-3%, which is currently 96-98%; We were able to increase the freshness of products for shipment to customers by 33% and reduce the level of write-offs of expired products in warehouses by 17%; strengthen control over the correctness of the tasks of the automated system through automatic calculations, visual inspection of inventory levels, analysis of changes in plans and incoming data. The implementation of the CBT SCM software solution has contributed to the growth of the business, and the results have exceeded our expectations.

    Дякуємо!
    Ваша заявка прийнята .